მეშვიდე დღე
დღეს ვიმსჯელეთ მოსწავლის სავარაუდო პროექტის ნიმუშის შეფასების რუბრიკებზე რაც დაგვეხმარება გავაუმჯობესოთ მოსწავლის სავარაუდო პროექტი და შეფასების სტრატეგიები.
განვიხილეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ. ამ კითხვებიდან მე ვიყენებ და ჩემი პროექტისთვისაც გამოვიყენებ შემდეგ კითხვებს:
* ჩემი მოსწავლეებისთვის ვამზადებ მასალას სირთულის დონეების მიხედვით.
* ჩემს მოსწავლეებს ვთავაზობ სხვადასხვა აუდიო მასალას. მაგ. პრეზენტაციისთვის გამოიყენებენ PoverPoint-ს, მოსწავლეთა კომუნიკაციისთვის edmodo.com-ს. და სხვა.
* მოსწავლეებს ჯგუფებად ვყოფ მათი საჭიროებებისა და უნარების მიხედვით.
განვიხილეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ. ამ კითხვებიდან მე ვიყენებ და ჩემი პროექტისთვისაც გამოვიყენებ შემდეგ კითხვებს:
* ჩემი მოსწავლეებისთვის ვამზადებ მასალას სირთულის დონეების მიხედვით.
* ჩემს მოსწავლეებს ვთავაზობ სხვადასხვა აუდიო მასალას. მაგ. პრეზენტაციისთვის გამოიყენებენ PoverPoint-ს, მოსწავლეთა კომუნიკაციისთვის edmodo.com-ს. და სხვა.
* მოსწავლეებს ჯგუფებად ვყოფ მათი საჭიროებებისა და უნარების მიხედვით.
Comments
Post a Comment