განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდები. შეფასების განსაზღვრა მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად.დავიწყეთ მუშაობა პროექტის პორტფოლიოს შექმნაზე, აგრეთვე პორტფოლიოს პრეზენტაციისთვის
დღეს განვიხილეთ მოდული 7. საიდანაც ვისწავლეთ თუ როგორ უნდა დავგეგმოთ და განვახორციელოთ ფასილიტაცია პროექტში. შევაფასეთ პროექტის ეტაპები და დავალეგეთ ღირებულებების მიხედვით. გამოვიყენეთ საიტი "საინტერესო ფაქტებიდა მოვლენები წარსულიდან" და მისიგამოყენებით ჩვენი პროექტისთვის შევქმენით ფასილიტაციის რესურსი, რომელიც დაგვეხმარება პროექტის უკეთ წარმართვისთვის. ვისწავლეთ, როგორ შევამოწმოთ რამდენად სანდოა გამოყენებული საიტი და კიდევ სხვა მრავალი რამ ინტერნეტის გამოყენებასთან დაკავშირებით. ამ დღემაც საინტერესოდ ჩაიარა. .
მესამე დღეს ვისწავლე ncp.ge ვებ. პორტალზე შესვლა და იქ ეროვნული სასწავლო გეგმები, კლასების მიხედვით. საგნობრივი სტანდარტი უნდა იყოს მიზანთან შესაბამისი და უნდა შეიძლებოდეს მისი შეფასება. აგრეთვე გათვალისწინებული უნდა იყოს 21 საუკუნის უნარები. ვისწავლეთ აგრეთვე პროექტის მიზნებიდან ერთი ძირითდი მიზნის გამოკვეთა ელექტრონული წიგნის რესურსებში ვისწავლეთ პროექტისათვის მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შერჩევა.ესენია ზოგადი კითხვები,თემატური და შინაარსობრივი.. კითხვები შევარჩიეთ ჩვენი პროექტისთვის.
დღეს ვიმსჯელეთ მოსწავლის სავარაუდო პროექტის ნიმუშის შეფასების რუბრიკებზე რაც დაგვეხმარება გავაუმჯობესოთ მოსწავლის სავარაუდო პროექტი და შეფასების სტრატეგიები. განვიხილეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების პრაქტიკის შესახებ. ამ კითხვებიდან მე ვიყენებ და ჩემი პროექტისთვისაც გამოვიყენებ შემდეგ კითხვებს: * ჩემი მოსწავლეებისთვის ვამზადებ მასალას სირთულის დონეების მიხედვით. * ჩემს მოსწავლეებს ვთავაზობ სხვადასხვა აუდიო მასალას. მაგ. პრეზენტაციისთვის გამოიყენებენ PoverPoint-ს, მოსწავლეთა კომუნიკაციისთვის edmodo.com-ს. და სხვა. * მოსწავლეებს ჯგუფებად ვყოფ მათი საჭიროებებისა და უნარების მიხედვით.
Comments
Post a Comment